November
4 . 2011
http://www.samsungcard.com/showroom/shw.do?method=getIntro
Samsung card2+
Samsung card built a microsite with Vricks which is visually focused on samsung card’s changed visual identity. Renewed Samsung card2+ site provides that L.P.O (Landing Page Optimization) to convey it’s primary service and information. Through this, samsung card provides efficient platform to deliver the accuracy information about card service in a convenient way.
Samsung card2+의 런칭 시점에 맞추어 마이크로 사이트를 제작하였습니다. 오픈된 사이트는 삼성카드의 변경된 V.I (Visual Identity) 에 맞는 톤앤매너로 제작되었으며, L.P.O ( Landing Page Optimization )구현을 통해 보다 많은 고객이 카드에 대한 서비스와 정보를 쉽게 찾을 수 있도록 구성되었고 카드의 특장점을 쉽게 확인 할 수 있는 혜택 체험하기 등 특화 컨텐츠를 마련하여 카드에 대한 정보 확인 및 카드 신청까지에 대한 편의성을 높인 마이크로 사이트를 제작하였습니다.